.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی 4360 داوطلب هلال احمر مازندران جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 4 هزار و 360 داوطلب جمعیت هلال احمر مازندران جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در آماده‌باش هستند.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی اظهار کرد: 54 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار و 50 پایگاه و کمپ ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران مجموعاً به تعداد 104 پایگاه خدمات هلال احمر در آماده‌باش هستند.

وی افزود: 75 دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات و داوطلب با تجهیزات کامل برای دسترسی بهتر در محورها نیز سازماندهی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 3 هزار جوان، یک‌هزار نجات‌گر و 360 پرسنل جمعیت هلال احمر، در مجموع به تعداد 4 هزار و 360 نفر در مدت 20 روز(27 اسفند تا 15 فروردین‌ماه 97) به میزان 13 هزار و 600 نفرروز خدمات در تمامی شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی حضور دارند.

اکبری بیان کرد: طراحی روبوت تلگرامی خدمات سفر و طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت دانلود از کافه‌بازار، 112 خدمات شبانه‌روزی، طراحی کمپ‌های مشترک با همکاری اورژانس، پلیس، راهداری، نیروی انتظامی و هلال احمر در شهرستان‌ها و در ورودی شهرها ساماندهی شده‌اند.

وی در پایان گفت: به‌دلیل خدمات داوطلبانه و مهم و مؤثری که جمعیت هلال احمر مازندران در نوروز سال 96 انجام داده است، 73 نجاتگر و جوانان این جمعیت به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش فارس، جمعیت هلال احمر مازندران در سه سال متوالی گذشته عنوان برتر کشوری را به‌دست آورده است که بزرگ‌ترین فعالیت آن با نام طرح ملی نوروز با مشارکت حدود 2 هزار داوطلب اجرایی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.